Kizlar dun saglik ocağında kan idrar test verdim rutin kontrol vs. Idrarda protein ve enfeksiyon gözüktü. Kadin dogum dr uma sonuçları attim, enfeksiyon normal dedi protein kacağıyla ilgilide sorun yok dedi ben anlamadım. Tamam enfeksiyon gebelikte olabiliyor düşük oranda kan vs vs normal fakat protein olmasi biraz korkuttu beni? Basina gelen var mi dr lariniz ne önerdi?