Merhaba anneler. Bugün 00.00 itibari ile 40 haftam dolmuş oluyor. Bebeğim 4 kilo. İki gün önce muayenem vardı açılma hiç yok. Doktorum sezaryen öneriyorum, ama beklemek istersen pazartesiye kadar bekleyebilirsin riskin yok dedi. Sizce artık sezaryen olmalı mıyım?riskim yoksa kendi sancı ve açılmamı beklemeye devam etmeli miyim?