citlenbigim2212 Papatyanne33 evet bende 37 haftalığım ve haftaya cuma doğumum var ✌️🤗 mecburi sezeryan birkaç gündür hamileliğe dair tek belirtim kızımın tekmeleri 🤣
MelisaMila Papatyanne33 Ödemli ve ağrılı geçiyor 😕Pazartesi doğum var heyecanlı ve korkulu geçiyor 😍 Oğluşumuza kavuşacağız inşallah
Kubra2721 Papatyanne33 doktorunuz karari verecek sezeryan yada suni sanci ile nornal dogum bebegin durumuna gore 41 ve 42 yi bekleyenlerde vat
Zehrakutay2018 Papatyanne33 benim ikinci gebeliğim ilk oğlumu 41 hafta dogum yaotim suni sancı ile bu ne kadar bekler bilmiyorum büyük ihtimalle buda suni sancı ile olacak gibi bunda da verirler suni sancıyı normal doğum.icin
Zehrakutay2018 Papatyanne33 ne yapsam da ilk gebeliğin de oğlum gelmedi 40 +6 da hastaneye yattim 41 de dogum yaotim suni sancı ile bunda da herseyi denedim hala da deniyorum hiç bir belirti yok ne ağrı ne sancı 38+3 oldum gelmeyince gelmiyorlar ya hayırlısı onlar uyi olsunda heosi geçiyor
Kubra2721 Papatyanne33 evet her hafta muhakkak gitmeniz lazim hatta 40i gecince 2 gunde bir cagiran doktorlarda var kakasini yapabilir diye
CANSU3319 38+1 olduk 11 kasımda sezeryan olucaz bebeğimin kafası yukarıda makat gelişli olduğu için arada adet sancisi gibi olup geçiyor kavuşmayı bekliyorum 4 günüm kaldı 💙😊