Minikincim Bende de vardı, çok şükür atlattım, antibiotik olmadan malesef ne yaptıysam geçmedi, hem antibiotik, hem de aynı zamanda fitil kullandım. Doktor enfeksiyondan dolayı zaten cinsel ilişkiye yasak koydu. 1 aydan fazladır ilişki yaşamıyoruz, ama eşinin de tedavi olması gerekli dedi, sende varsa dolayısıyla eşinde de ola bilir dedi, o da tedavi olmalı. Aynı durum sizde de ola bilir, eğer ki ilişki yaşıyorsanız, aynı anda ikinizin de tedavi olması lazım, ki, yeniden sende aynı durum olmasın.