Dermin Merhaba kızlar 6 aylık hamileyim göğüslerimde damar gibi kırmızı lekeler oluştu çatlak mı acaba yoksa başka birşey mi googleden bir fotoğraf buldum buraya yüklicem aynı bu şekil https://www.hizliresim.com/zuc3xvg
AdenEva Dermin eğer fotoğraftaki gibiyse çatlak. Bu kırmızı hali geçiyor beyazlıyor, ama beyaz kalıyor eskiye dönmüyor yani.
Mukaddesahin Dermin benmde aynı şekilde o yüzden artık oraya da krem sürmeye başladım çatlak bence de
narmin96 Dermin Bende de var ama göğüslerimde değil aynı resimdeki gibi karnımda falan oluştu, çatlak. Ama göğüslerim aşırı derecede kaşınıyor, karnım da. Çatlaktan dolayı o. Nemlendirici, bebe kremleri falan sürün.
asina123 Canım bende de oldu aynı şekilde nemlendiriyorum anan kırmızılar hala sadece göğüslerimde oldu karnımda veya başka yerimde şunanlık bişey yok
Yagmurbaran Dermin çatlak oluşmuş cnm kaşıma ve bi nemlendirici sur ben bi kac karışimlı catlaklar icin yağ sürüyorum