nslhnyldz ben daha doğum yapmadım ama 36da 3300 dedi her hadta düzenli kilo artışı oluyordu bebeğimde 37de 3000 dedi yanılıyorsunuz giyince tekrar ölçtü yine 3300 dedi 😂 ama bende aksine 3500olduguna inanıyorum cunki düzenli birsekilde kilo alan bir bebek kilo artışı durmuş olamaz bence birde acemiydi doktor ondanda olabilir bilmiyorum