ogretmen_anneee guzelbebegimmmmm asagı düşmemesi için roidmi eve plus ya da roborock s5 max ve üzerine bakın 😊
seon90 Esmadem kesinlikle roborock s5 max al.kesinlikle tavsiye ediyorum.tavsiye ettiğim kişiler hep aldı ve çok memnunlar.
mervegemen- Esmadem mi s5max kullaniyorum. 1 sene falan oldu alalı memnunum şükür. Arada geliolar supurgeye de😀 guzel ama cidden cok işimi kolaylastirdi
cbciseda Papaatyaam_38 ya meraba benim de xiaomi miija vacuum mopum var 1 yıldır kullanıyorum mobilyalara arada çarpmaktan beyaz kısımlarında siyah siyah mobilya lekesi oldu sizde de var mı öyle yoksa garantiye yollucam
Papaatyaam_38 cbciseda rengi beyaz olduğu için oluyor galiba kuzum benim ki de dolapların altına giriyor sıkışıyor dar olduğu için üstü hep çizilmiş :)))
cbciseda Papaatyaam_38 ay çok sevindim desem çok mu ayıp olur 😅 sorun benim robotta sanıyordum kaç zamandır
Sarikan93 Esmadem roboroc tavsiye ederim çift kamerası ile evinde izleyebiliyorsunuz ve uygulamadan ses kaydı gonderebiliyorsunuz ev içine hali üzerine kolayca çıkabiliyor çok güzel silip süpürüyor