Aaysegul_ 16 hafta gebeyim ac kalınca yiyemeyince çok üzülüyorum aç kalıyor mudur sizce sorun olur mu
Gnscgla Aaysegul_ canım bu haftalarda öyle bir sorun olmadığını düşünüyorum sen yemesende o senden yeterince alıyor bu haftalarda yediğimiz bize zaten son haftalarda yemene dikkat edersen daha iyi olur o zaman beslenemez
Kubrayldrm Aaysegul_ ben 14+1 dün doktora gittim ve iştahsız olduğumu söyledim. Doktorum da olabilir her gebe aynı geçirmek zorunda değil bak şuana kadar bebeğin ölmedi illa çok yemek gerekmiyor normal düzenine devam et dedi
Nnefri999 Dolu dolu yemek zorunda değilsin zaten cnm.Ama hiç yememekte iyi değil.Bebek senden besleniyor şu an.Sende iyi beslenmelisin.O senden aldıkça sen depolamazsan ilerleyen haftalarda eksikse olduğun değerler illa bi yerinden kendini belirtir.