Merhaba güzel anneler bebeğim 23 günlük şuan emdiremiyorum göğüslerim alerji oldu krem sürdüm için zaten emdiginde de sütüm yetmiyordu Aptamil mama veriyom 100 ml sizce normld mi 1 hafta küvezde yati hemisreler o zmn bile 120 ml yakın veriyordu doymadigi için alerjim gectikden sonra tekarar emirdcem tabi de