Hanımlar 19 haftalık hamileyim şimdiden indirimlerle denk geldikçe bişeyler almaya başladım şuan 10 tane 0-3 ay Bi kaç tanede 3-6 ay zıbını var nisanda doğucak zıbın ların hepsi kısa kollu kısaca bana
0-3 ve 3-6 ay zıbın kaç tane almalıyım yazarmısınız? Zıbın çok gidiyor biliyorum şimdiden teşekkür ederim