Cansu4401 Kızlar pazartesi planlı sezaryan olacam ve çok heyecanlıyım korkularım her anne adayı gibi benimde var 38+3 oluyo genel anestezi istyorum çok panigim çünkü sizde durumlar ne🤔🤔🤔
MelisaMila Cansu4401 Ben de pazartesi doğum yapacağım çoook heyecanlıyım. Bacak ve kalçamda iltihaplanma oldu hamilelikte o yüzden genel anestezi olacağım ağrım çok. Hem o ağrı hem de sezeryan bakalım nasıl olacak😔
Cansu4401 MelisaMila rabbim seninde doğumunu kolaylaştırsin canım geçmiş olsun inşallah sağlıkla doğum hikayemizi bizde yazarz
MelisaMila Cansu4401 Amin canım çok teşekkür ederim🙏🏼İnşallah sağlıcakla herşey yolunda ilerler güzel güzel kavuşur da mutlu hikayeler yazarız 🥰
biranne3434 pazartesi 10 da ameliyata alınacağım inş. ayaklar 40 numara ödemli, hemoroid problemi felaket.. Bebiş baskı yaptıkça kötüleşiyorum inş biraz rahatlayacağım