MamedovaAyten Kızlar merhaba.32+3 haftalık hamileyim. Ciğer geliştirici iğne yazdı doktor. Erken doğum riskimiz var. Siz bu iğneden oldunuz mu? Karından mı yapılıyor?
Kubraalisoy MamedovaAyten Mamada da o vaxt qarına vurublar iynə qan qrupu mınfi olanlarda vurulur qarından əsas böyük ehtimal onunla əlaqəlidi dəgig bir məlumatım yoxdu bu ciyər açıcı iynəynən bağlı ama bildiyim qədər elə bişey var ilk hamiləliyimdi hələ 10 cu həftəm
MamedovaAyten Kubraalisoy mənfi qanlara vurulan iynə deyəsən başqadır . Mənə qarından kleksan vurulur o da qan laxtalananlar üçündür😢😭
MamedovaAyten mndgl_2555 erken doğum olunca bebeğin ciğer gelişimi tamamlanmadığı için nefes alamiyor bebek küvezde kalıyor. Bu iğne olunca onun karşısı alınıyormuş.
MamedovaAyten Bartinli allahım yardımcın olsun canım inşallah sağ salim dünyaya getiririz bebişleri☺️
Oykum_06 MamedovaAyten 33 haftalık iken yapmıştı doktorum 1 ve 2 dozu olmuştum. Erken doğum riskim vardı benimde 35+6 iken sezaryene alındım. Şimdi çok şükür 3 aylık oldu kızım 🙏🏻
MamedovaAyten Oykum_06 yaa çok güzel maşallah sezeryen olucam bende ondan bile korkuyorum düşünün hissedersem acıtırsa nolur diye.😔😔😔 bu arada bebek küvezde kaldımı?
MamedovaAyten Kubraalisoy əslində maraqlıdır ki mənim qanım durudur. Sadəcə uşağa çatmamış mənim damarımda laxtalanma olur indi. Ona görədir. Yəni nə qədər olduğunu bilmirəm