Ebru5474 Kızlar 39 haftadayım nişanım geldi 1 cm açılmam var doktor bu hafta doğurtucam dedi acaba nasıl başlatabilir doğumu??
Merveonay Ebru5474 sıcak duşa git özellikle beline tut Squat yap çök kalk çök kalk secde eder gibi yap ileti geri yaylan bunların faydası olur canım
Merveonay Mujde0808 ama doğumu yavaşlatıyor oda iyi değil ki ıkınamıyor insanlar sancı hissetmedikleri için epiztotomisi çok olur o zaman herşeyi doğal olur inşallah ya
Mujde0808 Merveonay 4 cmden sonra takiliyo ama tam acilma olunca epidural kesilede biliyo ikinabiliyosun bi arkadasim oyle yapmısti sorun olmadi
Mlkmrz Özelde olsa suni sancı veriliyor yada alttan uyarır rabbim yardımcın olsun bol bol hareket sıcak suylu duş al ver hurma ye canım hem kolaylastiriyor hem açılma oluyor
Busra_gunyuzlu Kızlar normal doğum da yatış verınce hastane de bısey yemek ıcmeyı yasaklarlar mı yoksa sadece sezeryan doğumda mı oluyor aç olmak ? 🙏