pusatmom35 Kızlar ben 15 haftalık gebeyim doktorum bana mayıs in basinda doğum diyor ama burada bazen görüyorum benden geri haftalarda olan hamileler benden önce doğum tarihi yaziyorlar nisan başı diyor mesela nisan ortası diyor hic bisey anlamadim
H_myra1 pusatmom35 sezaryan olanlardır büyük ihtimal normal dogumda zaten net bir tarih olmuyor bebek ne zaman gelmek isterse aklımızda bir tarih olsun diye doktorlar tarih söylüyor işte
Kubraalisoy pusatmom35 ben 11 haftamdaydm 26 mayıs söyledi doktor😍Bakalım inşaAllah daha yolun başındayız
pusatmom35 Kubraalisoy sağlıkla gelsin inşallah 🥰 bende 15. Haftadayim 2 gun var 15.haftaya girmeme doktor mayıs 1 gibi diyor bakalım 😂
pusatmom35 Kubraalisoy amiiin inşallah 🥰 Valla ben geçen gun bi rüya gördüm bebeğimi doğurmuşum emziriyorum böyle sonra uykumdan uyandım bi mutlu oldum ki çok huzurlu uyanmıştım demek ki kucağıma alıp o duyguyu yaşasam nasil olacak çok heyecanlıyım zaman çabuk geçsin 😍