MelekMervertlek Aranızda amerikada dogum yapmış olan varmi ? Avantajları neler oldu memnun kaldınız mı?
nevarneyokk MelekMervertlek Vatandaşı olacak bunun getirdiği avantajlar saymakla bitmez ilkide bence seyahat özgürlüğü
MelekMervertlek nevarneyokk Fasulyeninannesi1 dogum yapan tanıdığınız varmi yada siz yaptınız mı? Gitmeyi düşünüyoruz eşim ve ikimiz gidecegjz sadece zor olurmu diye soracaktım
nevarneyokk MelekMervertlek Yapmadım tanıdığımda yok ama inanın dolar kurundan yüzüm gülse giderdim . Bence çok ileri haftaya bırakmadan gidin tabii öncesinde iyi bir araştırmak lazım , sağlıklı güzel doğumunuz olsun ☺️