Mlk116 Merhabalar ilk bebeğimiz kız olacak isim bulamadık aklımızda elçin var ama daha karar veremedik siz ne koyacaksınız bir öneriniz var mı iki isim istemiyorum 😇
Merve-0535 Mlk116 ilk kızım Simay Liya. Ama vefat etti 😔 erken doğum olduğu için 😭 çok şükür ki 2. Ye hamileyim. Daha cinsiyet belli değil. Ama ablasına isimleri uyumlu olsun istiyorum. Kız olursa Umay Liva istiyorum. Ama eşim Liva ismini çok beğenmedi 🙃 erkek olursa da Giray Alp olacak inşallah 🥰❤️
Merve-0535 Ayliz Aykız Umay Ilay Lâra Yaren Dilay Laren Masal Kumsal Feza Beliz Belis Eliz Elis Aden Minel Sahra Meyra Liva Bunlar da daha hamile değilken bile kayıt ettiğim kız isimleri 😂 belki de bunlardan birini de koyabilirm 😂❤️