Ghosttt Gmz_6334 benimde 30+3 oldum ama bel ağrısı arttı 20 li haftalarda çok yoktu ama şu iki haftadır gece yatarken uyurken bile uykudan uyandıran bel ve bacak ağrıları başladı herturlu geçiricek olan önerilere açığım