Merve2697 Şuan tam 38 iz. Hafif hafif regl olcakmışım gibi sancı + arada belimin sağından giren bi sancı + düzensiz aralıklarla regl sancısı + miğde bulantım var doğum yakın mı dersiniz
3zuzu Merve2697 takip edin sol yanınıza yatıp dinlenin dinlenince geçmezse sancı ve agrılarınız şiddetlenirse dakika tutun hastanenin mesafesine göre yakınsa 10 dk da bir sancı uzaks 15-20 dk da bire düşünce gidin hayırlı olsun şimdiden ☺️☺️ Ben 5 dk da bir girmeye başlayınca gittim 2 saat sonra doğurdum 😂 tabi herkes de aynı olacak diye birşey yok ☺️ Tedbirinizi alın 👍🏼😘😘
Shnern Merve2697 bende 38+3 aynilari var mide bulantısı regl ağrıları vs bel ağrıları ayağa kalkınca dışarı çıkacak gibi vajina baskısı ama değil bence ikinci doğumum olacak sancı falan böyle değil
Merveonay Merve2697 sona yaklaşmışsın canım çok normal bebeğin hareketlerini sık sık takip et sürekli giren sancın kanaman Yada suyun gelirse direk hastaneye
Nurlann Bende 38 +2 yim. 10 gündür sancılarım var gobegim de inmis asagi ama nisanda yok belirti de. Bebek kanala girmeye çalışıyor doktorum dedi bolca yürü ve squat yap dedi. Normal doğum icin. Panik yapmayın sanicniz gelse de zaten hemen doğmuyor ☺