normalde adetlerim hep düzenlidir ama bu ay 10 gün ileri attı.normalde adetim bittikten 10 gün sonra yumurtlamam oluyor.bu ay adetimin bitmesine 1 gün kala başladım ve T cizgisi C kadar olmasada baya koyuydu.sonraki günde aynı koyulukta çıktı ama sonra T gittikçe açılmaya başladı ve normal yumurtlama tarihim gelmiş olmasına rağmen hala tam koyulaşmadı.sormak istediğim adet biterken t neden koyulaşmış olabilir?yumurtlama olsa c kadar koyu olmalıydı.