tugcecaliskann Merhaba kızlaar 🤗 Ay çok heyecanlandım çünkü herkes doğum hikayesini yazardı okurdum acaba benim nasıl olacak diye hayal ederdim 💭 Hastaneye ne şekilde gidicem acaba? Suyum mu gelicek? Sancım mı? Nişanım mı? Yoksa günüm geçicekte doktor mu yatıracak? Blaa blaa blaa 😂 24 temmuz sabahına uyandım ne ağrım var ne sancım her zaman ki gibi geçiyordu günüm akşamı canım sıkıldı eşim teyzeme götürdü oturduk muhabbet ettik doğumla ilgili konuştuk falan eve geldim yattık ben uyuya kalmışım eşim benimle uğraşıyor uyan canım sıkılıyor gibi bende diyorum sus ne olur uykumu dağıtma 😂 işte tam o anda bi akıntı gibi bir şey hissettim Samet ışığı bi açsana dedim ama ben normal her zamanki akıntı zannettim açtı o an iç çamaşırım ıslandı kalktım banyoya gittim çişimi tutamıyorum zannettim şırıl şırıl aktı bir şey. İlk hamileliğim olduğu için anlayamıyorum tabi eşime soruyorum o şaşkınlıkla 😂 halbuki adam ne bilsin? Neyse kayınvalidemi çağırdık kızım senin suyun gelmiş hazırlan hemen dedi Allaaah biz apar topar koştura koştura hazırlandık duşunu aldım hastaneye gittik çatı muayenesi yaptılar ve o anda suyum geldi yatışım yapıldı doğumhaneye çıktık sancım yok ama benim saat 1 🙄 Evraklar falan tamamlandıktan sonra başladık bekleyişe doğum yapan çıkıyor gidiyor ben bakınıyorum öylece sabah saat 5.30 gibi sancılarım başladı açılmam 0 🤭 bekle bekle bekle gıdım gıdım ilerliyor sanki öğlen 12 de 4cm olmuştu anca ama sancılarım 100 ve sık sık. Artık dayanamıyorum diye bağırıyordum sonra hızlı hızlı ilerledi ve son nstye bağlandığımda ben ıkınmaya başladım normalde ebeler kızarmış ama benim ebem kendinde o gücü buluyorsan ıkın derin derin nefes al ve ıkın dedi her neyse nst bittikten sonra tekrardan çatala aldılar ve artık açılman tamamlanmış haydi başlayalım dedi ben nasıl sevinçliyim bir görseniz sancımın olmasına rağmen. Sonrasında ıkınmalar sonucu oğlumu kucağıma verdiler.Saat:16.07 💕 Beni doğum değil o sancı süreci gerçekten çok yordu. Devlet hstanesinde yukarı refakatçı çıkması yasak heleki erkeklerin kesinlikle yasak ama ebem son aşamalarımda bi baktım eşimi getirmiş beni motive etmesi için . Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin. Kesinlikle korkmayın. Ben hiş korkmadım kendime güvendim. İnanınki o doğumdan sonra hiç bir acıyı sancıyı hatırlamıyorsunuz bile. Rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın inşAllah. Ben geçiyorum şimdi Happy Kids’e , orada görüşmek üzereee ☺️🙏😍❤️
YelizMami tugcecaliskann çok sevindim ne gzl geçmiş süreciniz saglıkl büyüsün inş 🤗 En son kaç cm si açılmanız ve hiç dikişiniz var mı acaba :)