Papatya-Kokusu Kızlar merhaba tek arter ten ven’im ve plesentam rahmi kapatıyor bunlarda haliyle bebeğimi beslenemde sorun oluşturuyor biraz geriden geliyor bebeğim haftasına göre 1-2 hafta kadar değişiyor siz neler yiyorsunuz bebek için nesquikte kilo yapıyor diyorlar deneyen var mı haftamız kücük daha yakalamak istiyorum 19. Haftaya giricez
Tugceliko19-19 Papatya-Kokusu hiç üzülme sağlıklıysa zayıf olmasında bi sakınca yok ama bildiğim ve duyduğum kadarıyla muz, pekmez , süt , yumurta bunlar yararlı oluyor bi de ben bi vitamin kullanıyorum regenesis max diye şiddetle tavsiye ederim 🌸
Arzu_94 Papatya-Kokusu kesinlikle sütün içine bebe bisküvisi ben gece yatmadan yedim😊 bir de muz ve kaşar ye bol bol ye
Papatya-Kokusu Tugceliko19-19 Ah öyle balım zaten kilosuna hiç takılmıyorum sadece her ölçümüyle haftasını yakalıp güzel gelişsin diye diyorum kan pıhtılaşmam var normalde bundan dolayıda bebeğime güzel kan akısı olmuyor ilk gebeliğimde de sorunlu geçmişti psikolojik olarak yıpranıyorum ister istemez su bebeğimide sağ salim doğurayım daha cocuk düşünmüyoruz cok strest oluyorum artık 😊 bunlarıda yemeye özen gösteriyorum artık inşaAllah şifa olur yavruma ❤️
Papatya-Kokusu Arzu_94 onuda denicem kuzum ay o kadar midem almıyor ki yediğim iki gıdım şey bile davul gibi hissettiriyor artık