Drydgs Ya 30. Haftaya girdiğimden beri dolapla aşk yaşıyoruz 🤣🤣ağzım boş durmuyor karnım tok ama hala birşeyler yeme arayisindayim sizlerde durum ne 🤐durdurabiliyorsaniz bana da bir el atın 🤣🤣
Kbra240 Drydgs 32 haftamdayim bende öyleyim resmen birseyler yemedigim zaman modum düşüyor 🤦♀️ doktorumda kızıyor çok kilo alınca😑
busra_080421 Drydgs çok fenayım çok dolabı ziyaretten geliyorum karnım tok aklım hala yemediklerimde kalıyor 🙈 35.haftamdayim bu hafta oldu böyle daha önceleri gayet iyiydik 😬
Kbra240 Drydgs hiç sorma canım peki sen de kilo aldın mı çok 🤦♀️ benim eşimde öyle birsey de diyemiyor adam 😂😂
Kbra240 Drydgs bende 60 ile hamile kaldım şu an 73 oldum Allah’tan boyum 1,70 çok sırıtmıyor kilo Bi an önce zaman gecsede gelse bebisler kilo almayı durdursak 80 leri görmek istemiyorum 🤦♀️😑
kubra1ser Hiç yemediğim şekilde yemek yiyorum kendimi durdurmakta zorlanıyorum bu gidişle epey kilo alacağım aldım da . Sürekli birşeyler yeme içerisindeyim.
Drydgs Kbra240 valla ben böyle giderse 72 ile doğuma giderim 🤣🤣🤣Allah’tan kısa denk geliyor bebisler sanırım yaza kadar ins eritiriz 🥰
Drydgs busra_080421 kuzu benimde 30 da coştu dolabın icinde yatacam illa bise tırtıklı yorum her açmada 🤐
Drydgs Gokyuzum1 kuzu valla ben kilo aldıkça yürümem değişti bazen üzülüyorum giyecek seylerimde daralıyor😤😤
iki_prenses_annesi Drydgs hiç sus karıstirma o kısmını 😁😁 eşim üstüne kızıyor bana ölümüne yiyorsun diyor ne yapayım ilk 5 ay nerdeyse yiyemedim şimdi acısını çıkarıyorum 😁😁
Drydgs iki_prenses_annesi 🤣🤣🤣ilk 4 aybenimde kusma bulantı ile geçti ama dikkat ettim 30 da tavan yaptı ya bide gece aklıma bişe geliyor illa hemen gidip yiyorum eşim artık şoklarda sanirim erkek çocuklarda anne daha iştahlı
iki_prenses_annesi Drydgs yok kız benim de kız bebek ama 32 den sonra coştu .35 haftalık olduk şükür duba gibi girmesem doğuma iyidir 😁😁
Drydgs iki_prenses_annesi 🤣🤣🤣🤣valla eşime diyordum oglandan sonra birde kız mi yapsak ,ama bu gidişle sanırım askıya alicam kilo aldıkça yürümek nefes almakta zorlaştı 😔
Gokyuzum1 Drydgs kız benimde öyle bir pantolonum var rahat ettiğim her yere öyle gidiyorum 😂😂 ama geçeci durum diye düşündüğüm için hoşuma gidiyor herhalde 😂😂😂