Ben 3 yıl önce orda yaptım bence Doğum hane ve doktorlar iyi uzman eller doğumum çok zor geçtı ama çok şükür üstesinden geldiler. Sorun şuydu ki Doğum sonrası. Doğumdan çıktım vajinamda dikiş ve yatak yok yaklaşık 7 saat Doğum hane katında bi odada bir yatakta 3 kadın oturarak yenidoğan katında boş yatak olmasını bekledik. O kadar yorgun ve ağrım var ki Allahım bi yatak olsana uyusam diye dua ettim ve bebeğimi emzirecek pozisyon bile bulamıyorum. Neyse yukarı çıktık bu seferde 5 kişi bir odada kavına berbat hep kan idrar baktım olmuyor ben burda mikrop kaparım dedim konuştum akşamı olmadan eve geldim