Girl kızımız olursa adını eşim, oğlumuz olursa ben koyacaktım. Kızımız olacağını öğrendik, en başından beri ben de hissediyordum eşim de ara ara hep beğendiklerini paylaşıyordu benimle. Cinsiyet belli olduktan iki gün sonra hadi çıkar isim listeni artık adını koyalım kızımızın dedim, Mila’yı seçti, benim de en başından beri en içime sinen isim oydu. Arkadaş çevresinden falan o ne öyle kedi ismi gibi ya diyenler oldu. Ama hem anlamı hem de karakteristik yorumunu biz çok beğendik ve Mila koyduk kızımızın adını 😊 Lina, Asya, Arya, Doğa, Eva, Mira da diğer seçeneklerden hatırladıklarım ☺️