Arkadaşlar şu an karantinadayım doktorum oksapar iğne başlattı 10 gündür kullanıyorum. Herhangi bir olumsuzluk düşük vs durumum olmamıştı doktor kovitle birlikte başladı. Kovit bitince iğne de biter dedim ama doktorum doğuma kadar devam edicez dedi😕 üzüldüm baya çünkü iğne zor geliyor acıyo falan birde daha var doğuma 20+4 deyim. Aynı durumda olup doktoru iğneye gerek yok diyen oldu mu? Bu arada hala karantinadayım muayene vs gitmedim doktor mesajla söyledi