esrasavas 28haftamda nst ile tanıştık erken doğum riskim yüksek olduğu için sancı çıkmadı ama Allah’a şükür
ikikuzuannesi_18-21_ Normalde 37. haftada başlar eğer bir sağlık sorunu görmediyse doktor. Ben ilki tansiyon sebebiyle acil sezeryan olduğu için 35. haftada başlattı
Semiha_ Seminay202145 32. Haftamda bağlandım herhangi bir şikayetim olmamasına rağmen doktorum istemişti