RumeysaNur34 valla bende de var aynı ağrıdan tarifsiz bir ağrı göğsümün altındaki organları çıkarmışlarda orada boşluk var gibi bir ağrı, safra kesesinden şüpelerek doktora gittim şükür birşey çıkmadı, çareyi otururken dik duruşta buldum ama zaten özellikle sağa yada sola yattığımda oluyor onuda üç dört yastığı birbirinin üzerine gelecek şekilde bir nevi reflü yatağı gibi yaparak yatmakta buldum beni çok rahatlattı sende dene istersen yada direk yatak altına koy yastıkları eğim vermek için ama öylede yatak yıpranır. Ama tabiki önce doktoruna danış safra kesene bakılmasında fayda var