Deryagultugce bana da öyle demişti doktor başından beri. 36 dayım şuanda. 1 2 hafta önde olması problem değil. Normalmiş. Ama benm soyle bişey oldu. 12.haftamda dahi önde olduğu için doktor adet tarihimi değiştirdi. 1hafta öne çekti. 1 marttı adet tarihim 23 şubat yaptı doğum tarihi belli olsun dye belki sizin de öyledir. Erken yumurtlama olmus. Ama dediğim gibi önde olması önemli değil.