Ozge343 Doğuma az bir süre kaldı ben yanıma nolur nolmaz diye mama alicam ama hangisini almalıyım bilmiyorum ilk gebeliğim kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi lütfen ?
Volkitolki Ozge343 oğlumda aptamil kullandım ama doguma çok var ise hemen alma hatırladığım kadarıyla bebelacın kullanma süresi çok kısaydı aptamilde öyle değil di ama hemen tortulanıyor
Ttgsm Ozge343 evolvia yada hipp marka öneririm inşallah ihtiyaç duymazsınız da gerçi hastane de eğer öyle gerek duyurursa orda hazırlayıp veriyorlar genel de sırıngayla falan
asuyalin Ozge343 bebelacın iyi olduğunu düşünmüyorum, aptamil çok gaz yapıyor ve benim oğlum ilk verdiğim günden beri aptamili ağzına sürmedi 🙏
drytcvkarsln Kesınlıkle ıkısı de değil balık yemı gibi kokması ayrı şeker dolu içi… hipp combiotic onerırıım yeni dogan için en uygunu odur….
Ozge343 drytcvkarsln Anladım ama bunları sordum çünkü aynı zamanda fiyat olarak anca bütçemize göre olduğu için çünki eğer olurda yemezse veya sütüm gelirde emzirirsem vs. boşa gidecek
Ozge343 Deletedmom_35 sağolun bir araştırayım herhangi bir markette satılıyor mu SMA nerden alabilirim alırsam
yagizinannesii Ozge343 eczanelerde var canım. Sma comfort kullanıyorum bende optiproya kıyasla daha iyi