Mercimegim4 Kızlar bu haftalarda olan adet sancısı yalancı sancı falan mı? Mesela sancılarıı sayan anneler var bu sancı nın mı dakikasını tutuyorlar. 4 5 gündür adet sancım var 2 3 dakika sürüyor bebişim de bugün çok hareket etmedi endişelendim
Sude-96 Mercimegim4 benimde 31 de adet sancım oldu açılmam olmuş doğum başlamış da durdurdular korkutmak için söylemiyorum ama bilgim olduğu için söylüyorum doktoruma yazdım adet sancım var diye hastaneye geç dedi hemen
Mercimegim4 Yaaaa ben kaç gündür doğuma hazırlık sancısı dır diye aldırmıyorum. Bel ağrısı da oluyor üstelik 😔 Aç doktorum bu saatte yazmıyor acile gitsem mi ki şu an ağrı yok
CNN-b Benim de oluyor, 32+1 im kasılıyor sonra karnım ama dinlenince geçiyor o an ne yapıyorsam bırakıp uzanıyorum bi süre sonra geçiyor doktoruma sorduğumda normal dedi ama bilemedim ki yaa 😣
Mercimegim4 CNN-b inşallah normal yalancı ağrılardır. Bende çok korkuyorum diş rahatsızlığı yaşadım bi kaç gündür o günden beridir toplandı bebeğim ağrılarım bel ağrısı vajina ağrısı bitmedi
CNN-b Mercimegim4 yani ben hiç ağrısız sızısız geçirmedim bunca haftayı kiiii öyle canım kıymetli de değil hep dinlendim ve kızımın hareketlerini kontrol ettim bu zamana kadar da sorun yaşamadık şükür ama şiddetli bi ağrın olursa kesin git canım herkesin süreci çok başka çünkü. Kiii bence doğuma hazırlık bu sancılar çok normal