Yaklasik 20.haftadan beri ani hapsirik oksurukte kaciriyordum simdi 38 olduk artık fark etmiyorum bike baskidan kaciriyorum diye dusunuyodum bi kitapta okudumda hamilelikteidrar kacirma hic normal degildir sik idrara cikma olur fakat kacirma olmamali diye ay kizlar sizde olmuyor mu kacirma normal geliyordu bana o yuzdn doktorada hic sormadim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️Aklima cok takildi yaa