Devletin ilgisi alakası iyiydi ben orda doğum yaptım.fakat katı kuralları var mesela sancı cekerken filan tlfn yasak yanında birinin durmasına izin vermiyorlar ama doğum yapıp kendi odana geçince tlfn filan serbest bir kişide rafaktci olarak yanında kalabiliyo odam tek kisilikti otel konforunda tertemiz tlvzyn bile vardi ayrıca hemşirelerde çok iyi davrandı çok memnun kaldım