Selam her kese.11 haftalık hamileyim.Son kez 9 haftada doktor yanına gittim.Her şey iyiydi tahlillerim falan.Sadece doktorum bebeğin altda olduğunu kendimi korumalı olduğumu söyledi,eğer kahve rengi akıntı ve ya kan olursa kendisini aramamı söyledi.Bebeğin aşağıda olma durumunu buradan da araşdırdım normalmiş.Sadece dikkatli olmak gerek.
Esas konu
Hamile kaldığım günden akıntılarım vardı sarı ve ya şeffaf ,beyaz ama yanma kaşınma ağrı falan yok.Dün 1 kere bu günde 2,3 kere akıntımın farklı olduğunu gordüm.Böyle bulanık sarı gibi.Sarının koyu hali gibi azıcık pempe.Ama kahverengi değil nede kan.Doktorumuda aradım ola bilir böyle dedi yarın her ihtimal usm yap dedi.ağrı olup olmadığınıda sordu yok dedim e iyi dedi ağrı olmamasıda.Sadece akıntımın rengi farklı.Sadece ilk gebeliğim ve anne olmayı çok istiyorum.Bu durum beni çok korkuttu.Böyle şey yaşayan ve ya tecrübesi olan yardımcı ola bilirmi bana????