Mustafaemr
7.aydan sonra başla derim canım ben 8 e giricem hemen hemen bitti sayılır ufak tefek eksiklikler kaldı ve inan insan 30. Haftadan sonra ağırlaşıyor çabuk yoruluyosun ve havalar sıcak biraz biraz al kenara koy hazırlıklı olmakta fayda var son zamanda çantanda hazır olsun ki insanı telaş sarıyor haliyle ☺️☺️