isk77 Merhaba, bugün bir tanıdığım propess diye bi ilaçtan bahsetti rahmi açıyomuş. 38 haftalık gebeyim bende ilk kez duydum, bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba? Ne durumlarda yapılıyo, istek dahilinde mi,