guldenbayat Kızlar doğumdan sonra pijama mı yoksa sabahlık mı daha rahat olur ? Hangisini aldınız . Tecrübeliler de fikirlerini yazabilirler mi 😊
Birgul guldenbayat ben LCWaikiki den alt üst düğmeli pijama aldım çok rahat ettim sezaryen doğum oldu üstüne de bitane ince sabahlıkla hırka aldım evden☺️
Calisananne25 guldenbayat ben pijama takımı ve gecelik aldım. Pijama takımımın sabahlığı var içinde ama geceliğin sabahlığı kalmamıştı ben de gerek duymadım almadım. Pijamanın sabahlığı beyaz zaten geceliğin üzerine de gerekirse onu giyerim ama pek ihtiyaç olmaz gibi 🤷🏼♀️
Mervenin_Mucizesi guldenbayat sormak istediğiniz sabahlık yerine gecelik mi acaba? :) Yani gecelik? Pijama mı? Demek istediniz acaba ya çünkü sabahlık tek başına işe yaramaz sanıyorum
Nesrin-57 Ben de lcwaikikiden siyah pijama takımı aldım , ancak Sezaryen doğum yapacak olanlar sabahlık da almalıdır diyorlar , pijama altını giymek zor oluyormuş, kışın doğum olacaksa üzerine tabiki havaya uygun hırka polar vb olabilir
Mervenin_Mucizesi guldenbayat ben ikisininde aldım ne olur ne olmaz diye, normal doğum olursa açıklık bakıyorlar, sezeryan olursa sonda falan takıyorlar lazım oluyor dediler o an gecelik giydirelim derlerse yok dememek için aldım açıkcası😃gecelik normalde de çok severim düz bir model aldım hatta sonrasında da giyeyim diye :)