yaseminbirinci Eğer vitamin kullanıyorsanız yan etkisi de olabilir çünkü daha hamileliğiniz yeni çatlaktan olduğunu düşünmüyorum :) benim kullandığım vitamin ilacından dolayı karnım, kollarım ve göğsüm çok kaşınıyor mesela.
SgeceC Asumaan birgun badem birgun hindistan cevizi sürüyorum dönüşümlü yani. Badem yağı kıl yapiyor falan diyorlar hic bişey yapmiyor merak etmeyin. En önemlisi en az 3 lt su icin gün de. Henuz catlak icin cok erken tabi çatlak olmaz şuan hormonal değişimden oluyor ama her halükarda bu dediklerim rahatlatir sizi
emrbalayse Asumaan çatlak olacak kadar büyümesi zor değil mi 9.haftada. Biraz erken gbi geldi bana. Yine nemlendir tabi
emrbalayse emrbalayse bence dermatoloğa görünün. Zaten çatlak oluşmadan önce kaşınıyor. Çatlak olmasa da oluşma belirtisi kaşıntı. Ama başka bişi de olabilir çünkü bu gerilim için cok erken
emrbalayse Asumaan bence dermatoloğa görünün. Zaten çatlak oluşmadan önce kaşınıyor. Çatlak olmasa da oluşma belirtisi kaşıntı. Ama başka bişi de olabilir çünkü bu gerilim için cok erken
yaseminbirinci Asumaan ben de demir ilacı kullanıyorum onun yan etkilerinde vardı içtikten hemen sonra oluyor benimki ilerleyen saatlerde geçiyor
emrbalayse sinhat bence dermatoloğa görünün. Hamileliğe bağlı olabilmesi için bebeğin büyümesi gerekir
Asumaan yaseminbirinci benim ki geçmiyo arada tatlı tatlı giriyo kaşıntı birde çok yürüdüğüm zaman oluyor
Deryy Asumaan Asumaan bebek büyümeye başlamış bende 6 haftalığım tatlı tatlı kaşınıyor. Bio oil yağ kullanmaya başladım bebek yağı kullanma bence bide sadece göbüşe değil göğüsten kalçaya nemlendir mutlaka
Asumaan Deryy o yağdan var elimde ona başlayayım hemen bebek yağı duymuştum iyi geliyor çatlak olmuyor falan diye
Asumaan emrbalayse gerilme yok sadece kaşınıyor büyük ihtimalle hap kullanıyorum onun da etkisi olabilir ama dediğiniz gibi görüneyim olmazsa