İlk gebeliğimde de, ikinci gebeliğimde çok zor geçiyor. Midem çok kötü sürekli kusuyorum hiç birsey yiyemiyorum. Hatta ikincisinde ilaç bile etkisini göstermiyor. Nasıl başa cikcam bilmiyorum benim durumumda olupta bu duruma çözüm bulanlar var mı hayattan zevk alamıyorum bu arada 9+5 haftaligim