zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar devlet hastanesinden henüz gidip almadim grafiği e nabizda çıkmış sanırım sonuçlar. Nasıl iyi mi değerlerim sizce? https://resimyukle.io/r/YZ0FzFTe5f