Benim de geçen gün başıma geldi, öncelikle sakin kal benim ki hiç hareket etmiyor gibiydi yüreğim ağzıma geldi, ılık duş aldım bişeyler yedim tatlı yedim yok, sonra doktoruma yazdım gel nst bakalım dedi gittim, ultrasonda çocuk kıpır kıpır ben hissetmiyorum, artık bu haftalar da yerleri daraldığı İçin çok güçlü hareket edemiyorlarmış canım. Sonra nst falan bakıldı hiç bir sorun yoktu, Boşu boşuna stres oldum 🥲