SEmerry benimde nasipse planlı 36+4 de olucak gebelik kayıplarım var şekerim kan pıhtılaşmam var serkajlı gebeyim aynı zamanda Allah’ın izniyle sıkıntı olmaz inşallah küveze 40 haftada doğup girebilir bilemeyiz bunu gönül ister 38 de doğum yapmak ama riskli olunca gelişimini tamamlandığını düşünüyorsa doktorun güven vardır bildiği elbet çoğu yakınım 36 da doğum yaptı gayet sağlıklı çocukları hiç biri girmesi 37 kötü bi hafta değil hiç girmez inşallah