Şuan 38+4üm catı muaynesi oldum ama doktor sınırda çatın dedı, dikiş olur zor bı doğum olabılır dedi, dikiş sonrası bollaşma da olur dedi soguttı resmen normal doğumdan , cok mu bol olur kararsız kaldım pazartesı tekrar göruscez ama ben cok kararsızım. Bu sekılde olanlar tecrubelerını paylaşabılır mi, kaç dıkıs olursa cok bol olur ılk hamılelıgm