Ebrbzkrt Daha önce 39 haftalık bebeğimi kaybettim ve şimdi 7 haftalık hamileyim. Kendimi nasıl rahatlatabilirim , nasıl pozitif bi gebelik geçirebilirim ?
Rabiakltk5 Ebrbzkrt oncelikle basın sagolsun negatif düşünceleri kafandan sil at herseye pozitif bak bikere yaşadın diye bidaha aynı şeyi yasiucaksin diye bi kural yok bende 4 aylik bebeğimi kaybettim ama bidaha hamile kalmak istiyorum eminim korkularım olucak aynı şeyleri bidaha yasarmiyim diye ama ben ne olursa olsun yinede istiyorum hamile kalırsam da dediğim gibi herseye pozitif bakicam ve kötü hicbisey dusunmiycem stres herseye sebep olabiliyor sende üzülme bebegini düşün
cangul_sahin_66 Ebrbzkrt Ben test yaptum ama cikmadi kizlar da ama son adetimin tarihine gore 6 hafta 6 günlük suanda diye düşünüyorum adet düzensizliği olanlar varmi ve en fazla kac gun gecikir pzt hastaneye gideceğim sizce hamilemiyimdir.
gunesligun Ebrbzkrt başınz saolsun. Sebep neydi? Bende 3 aylık kaybettim. Aynı şeyi düşünüyrm. Sanırım hep korkulu olucam
Ebrbzkrt Rabiakltk5 Zaten o hamileliğimi de streslerle üzüntülerle geçirdim hep çok pişmanım kendimi üzdüğüm için. İnsan ne kadar stres yapmıycam aştım dese de işte o korku bazen çıkıyor ortaya. Ve öncekinde hep üzgün geçirdğim içib bu sefer çok pozitif geçsin istyorum o yüzden yeni bişeyler öğrenmeye çalşyorm. Rabbim sanada nasip eylesn en yakın zamanda 🤲
Ebrbzkrt cangul_sahin_66 Ben pco hastasıyım hep düzensiz regl oluyorum. Sadece belirtilerden tahmin ediyorum. Göğüs ağrısı kasıklarda batma uyku hali gibi. İnşallah en kısa zamanda sanada hayırla nasip etsin Rabbim 🤲
Ebrbzkrt gunesligun gunesligun Herhangi bir sebep bulunamadı tahmini kordon kaynaklı olablir dediler o kadar. Sizinde başınız saolsun , Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip eylesin. Ne kadar atlatmış gibi görünsekde içerlerde bi yerlerde o korku kalıyor
cangul_sahin_66 Ebrbzkrt ama hissediyorum hamile olduğumu göğüs uclarimda koyulasti olursa ikinci bebegimiz olacak insallag kızlar dua edin nolur 🙏