Oglusununannesii65 tabi bildiğim kadarıyla anlatayım. Öncelikle adet bitiminden hemen sonra başlanıyor. İki çizgiyi kırmızı hatta bir çizgiyi diğerinden daha kırmızı görünce yumurtlama gerçekleşmiş oluyor. Ama testi yapmayı kesmiyoruz devam ediyoruz taki bir çizgi diğerinden silik çıkana kadar. Yumurtlama 2 günde sürebilir şahsen benim bi keresinde öyle olmuştu.
Benim aldığım trendyoldan laboraquik markaydı. Bir paketin içinde 2 tane çıkıyordu. Ama her markanın farklıdır tabi. İlk denememde olmamıştı nasip tabiki ama ikinci dememde oldu. Yumurtlamayı görene kadar yapmıştım. Sonrasında testim bittiği için devam edemedim. O ay hamile kalmışım. Dediğim gibi nasip. Allah hayırlı Salih evlatlar nasip etsin cümlemize. Rabbim size de sabırlar versin. Tez zamanda güzel haberler almanız dileğiyle.