11+2 deyiz ve bugün doktorum bebeğimin ensesinin kalın olduğunu söyledi ve perinatolojiye yönlendirdi. Sonuç 3.5 çıktı burun kemiği görünüyor çok şükür kalptede sızıntı yok tabi ilerki haftalarda daha net olur. İlk çocuğum ve tüp bebek ikili tarama istemedim ama çok tedirgin oldum moralim bozuk. Fakat Rabbim en iyisini bilir deyip ona sığınıyorum 🤲🏻 bu olayı yaşayan arkadaşlar paylaşabilir mi,? 🙏