Seresozge Merhaba , ben 18+3 günlük hamileyim. Kalçama bıçak saplıyorlar gibi hissediyorum aniden geliyor 2 3 dakıka acıyor ve sonra geçiyor. Gün içerisinde sürekli oluyor son iki gündür yaşayan var mı bunu
Nazanypc Seresozge ahhh bende de vardı yürüyüşe başladım sonra kurtuldum. Şimdi 35 haftalığım yine başladı 😑 oturduğum yerden kalkınca kemiklerim kırılıyor gibi oluyo🙄
Arzuort Seresozge o bende de olmuştu rahim büyüyor, genişliyor ve bundan dolayi kasiliyor bel kalca bacaklara ağrı yapıyor 😑
AyseBal Seresozge D vitamini iste doktorundan canım be maden suyu iç her gün bir tane o da iyi geliyor ben bir ay çektim yürüyendim yatağımdan kalkamadım ve bol yürüyüş tabi sabit kalınca yatayım oturayım dedikçe daha da ağrı giriyor
Seresozge AyseBal vitaminle alakalı olabilceğini düşündüm ben de. Doktora söyleyim. Bıçak gibi birden saplanıyor