Kaçıncı ayda hamile kaldınız ? kaç aylık evliyken ? Ben çok istiyorum eşimle çok istiyoruz yani folik asite de başladım 1 aydır. 4 aydır da evliyim. Yumurtlama günlerimi takip ediyorum yumurta testi gerek var mı ben düzenli oluyorum zaten 14. Gün olduğunu biliyorum yumurtlama günümün fikir verir misiniz __