Crnbzkrt risk olarak düşükde olsa belki doğum başlayabiliyor ama düşük ihtimal
Bu arada almanyada yaşıyorum
Türkiyede pek yapmıyorlar galiba genelde dönmezse sezeryan yapıyorlar ama siz yinede sorun doktorunuza eğer karın içi uygunsa neden yapılmasın