LaleSnmez koskoca bir muamma Adana sıcak yazlık kurtarır ama ekim tam geçiş dönemi o yüzden hep onu düşünüyorum. Ztn abiye tüllü saten almayacağım evde de kullanacağım şade birşey bakıyorum içi penye kısa kol vs olsa bile sabahlığımı bir tık kalın istiyorum gece falan cok kalkacağız diye