MerveSelcuk Kızlar karnım bu akşam çok şişkin ve sert sizce normal mi böyle olması çok ağır olduğunu hissediyorum…… 32+1
dakpinar- MerveSelcuk 32+0 benim de canım bugün değil ama bazen oluyor sanırım gaz falan olunca öyle oluyor yürüyemiyorum sağa sola dönemiyorum ,ama 1 gün sonra öyle olmuyor çok rahat oluyorm ben gaz diye düşünüyorum 🥰
dakpinar- MerveSelcuk evet kuzum yani aynı şeyden bahsediyorız sanırım muhtemelen gaz ya da bebek kasılıyor ya o yüzden de oluyor bazen ❤️